donalds


eftersom jag inte har legat på latsidan när det gäller träningen dom senaste veckorna (har inte räknat dom), så firar jag det på fredag med M&M's och kanske lite annat smått och gott... För att sedan på lördag morgon kliva upp och använda godisets energi, genom en löprunda!!! (hej, jag tränar som en träningsnarkoman)

Annars vill jag inte påstå att det händer så mycket, McDonalds (det är lika kul varje ggn att säga det) blev det till lunch idag. gott ibland vill jag lova er.  Nu är det nog mat här hemma hoppas jag, lite sent men bättre än aldrig. Sen så ska jag ta tag i mig själv och kanske läsa lite historia och samhällskunskap? Helt klart mina favoritämnen!





jäklarns så söt man har varit. jag kommer ihåg det som om det vore igår, april 09 ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0