kolasås


jag ser att någon på blogg.se visar hur hon sköter sitt hår och sådär ni vet... Jag inser att jag inte har haft inpackning i håret, på evigheter. skärpning. Sen så är det ju typ jättemånga som plattar eller lockar håret varje dag, även blåser håret (eller fönar för att vara korrekt) varje dag.
Mitt bästa tips är att strunta i allt som har med platt eller locktång och hårfön, så mycket som det går. Låt håret självtorka och håret måste inte va platt varje dag! (eller lockigt om man så vill det)

jaaa, sen händer det inte så mycket mer, jag har storslagna planer som ni med all säkerhet kommer få veta. Men nu ska jag göra lite kolasås som ska in i kylen så den blir kall! Det är ju söndag och jag har varit på spinning, då får man unna sig


ska köpa dessa snart oxå, först svarta sen vita :D

Kommentarer
Postat av: Linn & Sophie

va roligt att ni också är tvillingar födda 94 hihi :P

2011-01-31 @ 20:46:32
URL: http://sophielinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0