lovade..

  • Jag sa att jag skulle göra en summering av 2010 för er men jag tror verkligen inte att jag orkar, ledsen!
    Istället kan jag säga att 2010 var ett STORT steg frammåt för mig.
    I början av året gick bloggen jättebra! Alla var jätteduktiga på att kommentera och vi slog alla rekord faktiskt. Helt jättebra första halvåret för bloggen alltså. Sedan så blev det inte lika kul tror jag. Både jag och Elin tappade lite suget och då är det självklart att man tappar läsare men ni är allt en fin hög som kollar in varje dag ♥
  • För mig och Elin som syskon var året bra tror jag. Vi kom varandra närmare det här året. Det har varit lite press på oss av olika anledningar med vi har hållt ihop och jag vet att Elin står allitd vid min sida och jag vid hennes. Men vi är fortfarande syskon som kan vara riktigt sura på varandra, var så säkra! En sak som var kul och faktiskt på grund av bloggen så fick vi ett erbjudande om en intervju om tvillingar, hur det är att vara tvilling etc. Vi tackade dock nej, jag känner i efterhand att det hade varit kul att få göra den. V i fick även erbjudande om ett fotojobb för kommunen vi bor i. Även till det tackade vi nej, vilket jag inte ångrar. Intervjuen hade varit roligare!
  • För mig själv har året varit underbart. Det har varit både med och motgångar. Det är skönt att få reda på när man själv känner att någonting stämmer. Jag vet idag vad jag faktiskt vill med vissa saker. Bland annat är jag sjukt glad övet mitt gymnasieval. Jag är sjukt nöjd med skolan, klassen och inriktningen. I slutet av året nu har jag verkligen tagit ett steg i rätt riktning, älskar livet!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej, allt bra? :)

2011-01-04 @ 00:32:33
URL: http://jjees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0