110727


Hejhej hallå gott folk!

Jag va som sagt inte hemma igår, utan på nåt ställe med mamma, pappa, karl och en kompis till han... Det va väl okej lixom, fick en glass. Då är jag nöjd och glad. Dock har min hosta gått över till en härlig förkyldning (stavas det så?) och jag får helt enkelt gå in i en liiiiten period där, ta det lugnt är första prioritet. Så tyvärr inga springturer för mig på någon dag. Men jag får ut och gå ialafall, rask prommis funkar det också. Bara benen får hålla igång!

Jag väntar på att klockan ska bli typ 11, så jag kan ut och lägga mig i solen. Skönt med fint väder. Ska nog gå ner och smörja in mig lite i ansiktet och på bröstkorgen. Tar det säkra före det osäkra, även fast man kan gå ner i solskyddsfaktor nu, behöver kanske inte ha 25 om man har lite känsligare hud. Jag anväder 10 nu, vilket funkar för mig. Men skulle nog kunna gå ner till 8, tror jag. Ha en underbar dag! :)


detta kan också vara bra, efteråt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0