bra avslut



jahaja, hemma efter en fin dag med fina vänner. Jag gick inte tomhänt hem, om någon trodde det? Nejnej, det blev en mascara (ni vet den guldiga, som Eva Longoria gör reklam för?), skavsårsplåster, 1par björn borgisar, 2par strumpor och jeans. Ni hörde rätt jeans, på h&m köpte jag dom. Sitter som en smäck, fast jag måste säga att det är konstigt hur storlekarna kan vara så olika.
   Idag lånade jag ett par jeans från Hanna, som är från h&m. Det är strl 26 på dom, och dom sitter as bra. Men på dom som jag köpte nu, hade jag 27 på. Kan iof bero på att dom jag köpte va super skinny och super tight. haha.....
 Nu ska jag fortsätta lyssna på andreas wijk, på hannas dator (som för övrigt är väldigt jobbig). Jag lånar den bara. Samma sak med jeansen idag, men hon lånar kläder av mig oxå ska ni veta. Hon har fått tagit vara på lite av mina kläder i hennes garderob. Så att jag får plats med mina kläder i min! :D


det vart ett långt inlägg, som avslutades på bästa sätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0