den nakna sanningen...

Nu vore det ju rätt så roligt om jag satt naken på en bild här nedanför, eller gör som Linda Thelenius (eller hur fan det stavas, et är mycket enklare med Rosing helt enkelt!!) och täcker allt men ändå sitter naken. För er som inte vet så heter hennes bok "den nakna sanningen", ni får googla om ni vill veta hut bokomslaget ser ut. Här kommer det ändå inget naket kan jag ju berätta.

Det kommer iaf meddelas att jag blir med iphone imorgon och att jag åker till Stockholm på torsdag med Amanda, mycket trevligt. Mer än så finns det inte att berätta, eller jo mammas kompis är här och hälsar på från USA. Även hennes man var med (eller det är väl kille) så engelskan fick sig lite träning ikväll, mammas kompis kan svenska men inte hennes kille. Jag sög väl antagligen på engelska men lite konverserade vi allt, mycket trevligt! Mammas kompis har även en blogg i USA, vi kan ju länka den någon dag så ni får se vad hon pysslar med.

Långt inlägg blev det också, här kommer iaf nakenbilden!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0