godaste pastan



hoppsanhoppsan, jag har varit lite inaktiv. men aktiv på andra sätt, med all säkerhet. Egentligen så handlar det bara om att jag inte har orkat, hehe. Så vad har jag gjort då? jo men jag har hunnit med lite träning, en massa mat och glass, kakor tårta, etc.
typ det. inget mer.

Annars så åt jag en fruktansvärt god smoothie imorse, lite naturell yoghurt, lite vanijyoghurt (eller är det vanilj yoghurt?), massa jordgubbar och ½ pressad apelsin. Säkert nyttigt, sen så va det sjukt gott... Sen så åt jag en macka oxå, den va säkert oxå gjort på nåt supermjöl. hehe.  Annars så ska jag gå till stallet nu, ta bort den där pastan jag åt till lunch idag. "Fjärilspasta"<3 , erkänn. det är den godaste pastan? efter snäckor. dajmglass, samma sak där. fast den glassen ÄR bäst!


jag kommer fastna i smoothie-träsket nu. äta det varje dag, typiskt mig. men bra att inte bara käka gröt kanske.
höhö, allt handlade helt plötsligt om mat?!?! men mat är livet och man blir inte tjock av BRA mat i rätt mängd! glöm inte det nu.....

Kommentarer
Postat av: Fatma - Fatmas.blogg.se

Vad tycker du om att Chris Colfer, Cory Monteith och Lea Michele lämnar Glee? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0