har jag gått för långt?

Ni som har följt bloggen ett tag, eller typ väldigt länge, eller möjligen känner mig vet att jag gillar Andreas Wijk väldigt mycket. Det är inte något som är konstigt alls eftersom han är väldigt talangfull och extremt snygg. Men nu har jag tagit detta ett steg längre, och nej jag har inte åkt hem till han eller försökt få tag i hans nummer, utan jag har bilder på honom som bakgrund på skrivbordet. Det är typ 8 bilder som rullar. Jag känner lite själv att längre än såhär får jag inte gå. Jag vill inte verka som en stalker så jag vet inte varför jag skriver det här- där alla kan läsa. Kände nog mer att om ni vill veta så vet ni det nu.


en liten Andreas, tagen från hans första blogg

Kommentarer
Postat av: Hanna

Oh,nej.Inte alls. Jag har A W tema på modilen. A w t- shirt och afficher o grejer på väggarna. det står till och med andreas wijk på mitt fönster med fönsterfärg. Hehe=)

2011-07-30 @ 19:26:44
URL: http://www.hannaarehammar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0