kämpa!



ojojoj, trötttjej_17 här.... Menmen, ska träffa en kompis i stan idag så det är bara att försöka hålla ögonen öppna. Eller alltså, det blir ju inte så svårt sen, men nu är det svårare. kämpa Elin,kämpa!. jaaaa, får se hur länge jag blir i stan idag ska försöka att inte göra av med för mycket pengar ialafall. Kanske följer det med små nödvändiga saker hem, som typ leggings.

Jag är för övrigt förkyld. Eller jag är lite tät i näsan, men jag överlever nog det med hoppas jag. Måste googla om man kan köra lite lätta pass då, eftersom jag redan har gjort det men, ja.. haha. Kommer antagligen ändå inte följa det som står det.
I övrigt, så visar alla olika väder sidor, olika väder för imorgon och onsdag. Spännande!


fy fan, vinter. det SER kallt ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0