kul...

Kom nyss hem från att ha firat pappa i vårat växthus vi har ungefär 300 meter från huset, så vi har inte åkt bort eller så haha! Inser när jag kommer in i mitt rum att jag ska ju faktiskt bädda om sängen, KUL. Inte speciellt men jag får tänka på resultatet. Ska även försöka somna i tid inatt så jag inte går upp vid klockan 12 imorgon. Fånga dagen Hanna, fånga dagen. Jävla uttryck, men jag måste nog börja gå upp liiite innan 12.

Jag börjar imorgon så får vi se hur det går, ska jag satsa på 11 kanske?



När jag ändå visar en gammal bild, ska försöka koppla in en skärm till den stationära datorn som finns. Många bilder där som jag både vill och inte vill se!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hanna! Nu ska jag inte göra dig avundsjuk här... men igår fick jag en lapp från AW!:O Han hade sett min fönstermålning där det stog " Andreas Wijk<3" och sa att jag var underbar. Omg...:)

2011-08-01 @ 11:57:35
URL: http://www.hannaarehammar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0