ligger på latsidan

Hej på er, det var verkligen inte igår!

Men medans Elin tränar ihjäl sig så tar jag det lugnt, orkar inte röra mig ur sängen efter 3 veckors cyklande alltså. Okej riktigt så illa är det inte men jag kan berätta att jag har varit 2 dagar hos min fina vän Amanda, alltså hela helgen. Mycket trevligt och på Torsdag eller Fredag rör vi oss mot Stockholm och är där under helgen. Innan helgen ska jag dock ha hunnit fått min nya mobil, jo jag kommer nu mer ingå i iphonefamiljen. En vit sådan får det även bli, den ska komma in på Onsdag till butiken så jag hoppas nog att den gör det också!

Annars då, bra eller?


inte alls ny bild men jag hade ju iaf långt hår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0