mjukstart

Favoritcafé: måste nog säga Wayne's
Favorittidning: 
hehe ja vet inte, veckorevyn kanske eller solo 

Favoritplagg i garderoben just nu: bra fråga, ett jävligt dyrt linne från topshop måste jag nog säga

Byter gärna garderob med: sofi fahrman eller Kenza

Vanligaste färgen på mina kläder: svart och vit...
Mitt rum kan beskrivas som: enkelt?

Mig själv med tre ord: glad (hoppas jag!), snäll (hoppas på den med!), lugn (ibland)
Jag tränar: tre gånger i veckan, hehe
Jag ville bli när jag var liten: oj, veterinär tror jag haha
Nu vill jag bli: inte klurat ut den, men med människor iaf. speciellt ungdomar tror jag 
Humör just nu: rätt bra

Är det nåt du absolut inte äter: hm, fiskbullar och ärtsoppa hahaha
Hur många kuddar sover du med: 4....
Morgon- eller nattmänniska: olika, men nattmänniska skulle väl passa bättre in på mig
Sparare eller slösare: slösare, big time 
Bästa film: water for elephants
Hur många barn vill du ha när du blir stor: två, eller det spelar ingen roll bara det inte blir fler än 3 ;)
Bio eller promenad: regn=bio sol=promenad
Är du kittlig: ibland kanske...
Största svaghet: lägger nog lätt skulden på mig själv?
Det här är jag bra på: att göra ingenting :D
Chips, morötter eller godis? godis
Stökigt eller välstädat? (ditt rum): någon mellan där just nu
Kaffe, te eller inget? KAFFFEE
Har du en besatthet? det skulle väl vara mat då men annars vet jag väl inte?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0