naturell


här ligger jag och väntar på bättre tider, typ. Jag kan ju säga att bli inte sjuka och va allergisk på samma gång. Ingen bra kombo förstår ni, inte alls faktiskt. Jag har för övrigt solat lite idag, ätit, varit på promenad, ätit lite till.... Smoothie drack jag nu senast, farligt gott. och nyttigt. (lite naturell yoghurt, saften från½ apelsin och en massa jordgubbar. hur gott som helst! Man kan ju byta ut den naturella yoghurten mot t.ex. vaniljyohurt om man vill det. Men jag använder den naturella för att inte ha i så mycket konstigt socker.) Lång parantes där...

Nu ska jag väl fortsätta glo på tv, sen äta. Efter det blir det glass, eller frukt och en cola. Har redan ätit några chips, alltid mycket godare att äta ur påsen! Men nu ska jag vänta på att tiden går liiite snabbare, och att pappa ska göra mat... Mat är livet, typ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0