nelly


efter en dag med sol, så tog jag tag i mig själv och sprang en tur. 3km idag, efter 2 dagar med vila va helt underbart. Imorgon blir det 5km, om jag inte har fastnat i soffan!

Något annat som är underbart, är nellys klänningar. Va inne där nyss och kikade lite mer noggrant än vad jag brukar göra... Jag kan bara säga, ska ni på dop, bröllop eller konfirmation etc. i sommar. Kika in på nelly, grymt snygga grejer nu! Här har ni lite saker som jag fastnade för:


papersun 272:- (konstigt pris!)  Jag vet inte vrf jag fastnade för den, men ja. Gjorde det ialafall!?!


papersun 349:-


Rare Fashion 449:-    (ser inte modellen lite rolig ut?)


Elise Ryan 169:- (rea)  Helt klart min favorit, men köper den inte eftersom jag inte har något bra tillfälle att använda den och att den med all säkerhet bara skulle hänga i garderoben...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0