så olika


glömde genast bort tiden när jag satt här, glömde allt egentligen. Glömde att jag skulle upp imorgon och käka frulle som kommer föjas med träningoch dusch. Jag märkte en gång när jag hade sprungit i solen, va varm och sen gick in och duschade efteråt att en varm dusch va det sista jag ville ha just då!  Att det ska vara så olika, på vintern lääängtar man hem efter duschen och på sommaren så är en varm dusch det sista man vill ha!

Men nu skulle jag ju sova, med mina klor till naglar. En har dock en spricka (onödig information) och kommer gå av snart. plåster på imorgon! Sa jag godnatt, btw? ;-)


08


11
(lite kul att se hur man förändras)

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Kul att du bloggar! Fortsätt så :)

2011-07-20 @ 05:46:14
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0