säker



aaaah, jag är tjockt med godissugen nu alltså... Ska till stan imorgon och träffa en kompis och köpa skavsårsplåster som håller!!! Okej, antagligen en sväng in på H&M också. Kanske att jag köper med mig nåt hem, fast jag vet hur det kommer sluta. Jag köper inte med något hem.
I övrigt så funderar jag på vad jag ska käka för frulle imorgon, mitt favoritbröd (god form) eller gröt. Kommer sluta med det senare alternativet. Jag är helt säker.

Tror det är dags att kasta in handduken nu, allergin tar ut sin rätt. Jag är trött och ögonen hänger inte med. (upptäckte för övrigt idag att jag ser mycket bättre med vänster öga på långt håll!!!)


skulle ha en McFlurry maskin hemma alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0