tjenare mannen!

Jag bloggar i perioder har jag märkt, men jag har nog annat för mig. Nu har jag tillbringat ett par underbara dagar med den ännu mer underbara Amanda. Tur att man har några som man alltid har roligt med. Amanda och jag har gjort... hm ja... ingenting när jag tänker efter. Umgåtts lite med hennes (kanske mina också, eller jag vet inte?) kompisar i Grums men vi har spenderat den mesta tiden i soffan. Hihi så tjocka!

En sak som är rolig är ju att jag och Amanda lyssnar på samma musik till viss del, men när det kommer till Rihanna och Beyoncé har vi delade meningar. Jag kan inte få nog utav någon av dem. Därför förstår jag varför jag inte har visat den här videon för er, den har legat i mina favoriter ett tag nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0