trött


hejhejhallå!
Det har varit en effektiv dag idag, solat ett par timmar, badat (och simmat typ LIIIITE) och varit i stallet.. Sen så bör jag säga att jag och hanna cyklade till badplatsen. Vi har 2 att välja mellan, den först 200m bort typ, men där va det folk. Vi fortsatte en bit bort, där va vi själva. Sådär varmt i vattnet, men det va skönt ändå!
Så imorgon hoppas vi på att det blir sol igen, så det blir mer solande!

I övrigt så känner jag mig såååå ur form att jag håller på att dö. Det värsta är när man ser själv att man är det. Men jag hade tänkt att ta en tur på onsdag, 3stadiga kilometer. 5 stadiga på fredag och ett intervallpass på söndag! Sen är vi igång på riktigt! :)
Nu är jag trött, så ska strax sova faktikst!


kanske till frukost imorn? Vi får seeee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0