ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH

Det känns som att jag bara klagar hela tiden här på bloggen, jag får skärpa mig. Däremot kan jag säga att när jag och Elin cyklade hem idag var det äckligt jobbigt. Vi klarade det och var hemma på ungefär exakt 22 minuter, bra tempo om man tänker på regnskuren som mötte oss halvvägs.
Dagen på jobbet var bra, vi har riktiga vinnarskallar i år har jag märkt. Barnen gråter om de inte vinner, vad ska man göra? Inte så mycket, man låter dom kämpa. Alla är jätteduktiga och är med på allt, jag blir lite stolt över dom faktiskt. Trodde att någon skulle vägra iaf!

Nu har jag ätit lite, det var korv när vi åt idag och jag är inget stort fan av korv även om det funkar att äta.



jag innan det fina prinsesskalaset!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0