facebook ♥ hanna

Stänger nog ner bloggningen för ikväll tänkte jag. Varför tänker kanske någon ensam själ som sitter där och läser och jag kan berätta att det är för att jag är bitter. Jag vet att det låter helt sjukt, men det gick inte bra i stallet förut och det gör så att jag blir på bajsdåligt humör.. hehe..
Istället stänger jag in mig på Facebook ikväll. Händer säker många roliga saker där, eller jag inbillar mig ju det iaf. Om någon läser som har mig på fb kan den ju skriva "hej" till mig så vet jag vilka det är som läser, fan vilken smart idé av mig. Sjukt ju..

Nästa: Måla naglarna i någon fancy color, förslag?


edit: är det inte jävligt typiskt att inlägget inte har publicerats!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0