favorit?



Söndag, utan ångest. Nationaldag imorgon vilket innebär att man är ledig! Menmen, ganska seg dag just nu, pollenallergin gör mig galen för jag kan inte vistas innomhus (inne, haha. vrf skrev jag inte det?) med öppet fönster utan att mina ögon kliar och rinner. Även fast jag just nu sitter inne med öppet fönster...
Har ialafall inte gjort så mycket idag, käkat lunch som b.la. bestod av makaroner. Ibland får jag ett litet sug efter vissa maträtter, makaroner satt fint idag. Ännu bätte med tanke på ett träningspass som kommer att avverkas senare, då vet jag att energin finns!

Nu ska jag ta min pastamage och göra nåt fint...


när jag såg denna bilden tänkte jag vilken är din favorit?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0