har inget bättre för mig såhär när jag har tagit sommarlov

Åtta saker om dig själv
1. Är du singel? - så singel man kan bli är jag 
2. Är du lycklig? - väldigt lycklig
3. Är du uttåtriktad? - inte så mycket skulle jag säga 
4. Är du ledsen? - inte just nu
5. Är du italienare? - ah alla som känner mig, jag har glömt att säga det. nej det är jag inte
6. Är du cool? - dum fråga, klart jag är?
7. Är du från Irland? - italienare från Irland, lätt
8. Är dina föräldrar fortfarande gifta? - de är fortfarande tillsammans, ja

Två alternativ
1. Bilddagboken eller lunar? - får nog tänka tillbaka några år i tiden nu, skulle nog säga lunar på den, jag var fan helt fast. Som med facebook nu
2. Hår eller ögon? - på killar då eller? blir svårt, jag säger båda
3. Katter eller hundar? - har ju katt, men gillar hundar bättre
4. Några få bästa vänner eller jätte många "vanliga" kompisar? - några få bästa vänner
5. Coca-cola eller Pepsi? - iskall cola en varm dag
6. Utekväll eller romantisk hemmakväll? - beror helt på sällskapet
7. Pengar eller lycka? - låter så jävla djupt och skit, men lycka!!
8. Dag eller natt? - natt, på sommaren iaf!
9. Msn eller mobil? - MOBIL, kan inte leva utan den. bokstavligt talat

Tio "har du någonsin?"
1. Blivit påkommen när du försökt smita hemifrån? - hihi nej
2. Brutit något? - ja det har jag väl?
3. Gjort något du ångrar? - ja
4. Hoppat Bungee Jump? - inte än, vill testa vettni!
5. Ljugit för någon du tycker om? - ja tyvärr
6. Ätit en hel tårta? - åh gud nej, äckligt
7. Gjort bort dig offentligt? - vill inte prata om det, ja
8. Viljat bli tillsammans med ditt ex igen? - nej
9. Gråtit när ett husdjur dog? - inte husdjur men häst, det räknas kanske inte som husdjur?
10. Velat försvinna? - har hänt några få gånger


Kommentarer
Postat av: Hanna

Listor från tvillingbloggen - my like!(Y)

2011-06-02 @ 09:57:34
URL: http://www.hannaarehammar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0