hehe livet är så roligt

HUR
Svarar du i telefonen: "hej det är hanna" eller "hallå" 
Gör du när du är kär i fel person: försöker att inte vara kär i den personen längre?
Tycker du om gul-bil-leken: bara när jag hinner först, annars är jag inte med
Mycket pengar har du i plånboken just nu: vet inte, men har kontanter faktiskt!
Mycket är klockan: 18:15
Hur många kontakter har du på msn: en liten hög, aldrig inne där men kanske 150 eller 200? 
Spenderar du en regnig dag bäst: framför en bra film med en bra vän?
VEM
Är ditt 10:e sms ifrån och vad står där? Från Martin- "jag vet det hanna :)"
Pratar du med på msn just nu? ingen allls
Ringde dig senast? pappa
Pussade dig senast? jag vet inte säger vi..
Vill du kasta en sten i huvudet på? ingen alls
Saknar du mest just nu? Amanda, vi har inte träffats på lite för länge
Ska du träffa imorgon? mina fina barn som är med på idrottsskolan, plus de jag jobbar med!
Sov du med senast? i samma säng? Evelina och Emelie
Festade du med senast? fina vänner
Vem fick du senast sms av? Helena

JA- OCH NEJ-FRÅGOR
Cyklat utan händerna: jag kan, men är ocool så jag gör inte det
Gråtit en hel natt: nej
Druckit så du spytt: dricker jag ens?
Åkt vattenskidor: nej
Åkt rullstol: nej, eller testat!
Gjort en bakåtkullerbytta: ja
Köpt lösgodis för över 50 kr: hahahhahahaha, ja
Haft träningsvärk: ja
Önskat att du var det andra könet: hahahhahahahahhahha, JA
Sett din kompis i rosa kanindräkt: nej men det hade varit jävligt roligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0