likadana?!



Jag sitter här nu, med glassen i magen och väntar på att få gå och lägga mig. Eller jag får ju det, men jag kan ju inte sova FÖR tidigt, det går ju inte. Funderar på inte alls mkt, när jag tänkte efter. haha. Eller jo om jag ska träna imorgon bitti, eller om det räcker med stallet på eftermidagen oxå... Tror nästan det faktikst.

Sen funderar jag på varför alla tjejer ska se likadana ut? Alla ska ha platt mage och blont hår. Lite kurvor? Nääe, men då är man ju "plus size". Tydligen. Inte vet jag varför. Tycker ialafall att man ska vara nöjd som man är och det är inget fel om man inte har platt mage. Dom som har det kanske vill ha kurvor och inte bli kallad plankan!?


jag för 2 år sedan. Visst här va jag inte så tränad, men så såg jag ut och inget fel med det. ellerrrr?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0