min tur är över

I söndags drog jag och Eveline in till stan för att se på fotboll med Helena sen så skulle vi äta, och det gjorde vi också- gratis. Japp, jag hittade en 500 lapp när jag skulle kolla hur mycket pengar jag hade på mmitt kort så den användes till mat för kvällen så hittar vi på något kul för det som blev över! Den dagen var det min dag.

Idag däremot är det inte min dag. Jag vaknade genomförkyld, hes och ont i halsen. Jag är verkligen aldrig sjuk det händer 1 gång per år, knappt. Förkyld är jag kanske två gånger på tre år eller något i den stilen. Så jag fick vara hemma från jobbet idag, det sög riktigt hårt. När jag sedan skulle hämta in hästen så vägrar han följa med mig in och ville hellre busa med mig. Jag försökte med allt men han var på bushumör idag så det blev inget med hästen heller. Kommer datorn dö ikväll också eller vad är nästa?


inget av det här för mig idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0