plastic is fantastic


skönt med en liten springtur förut, kroppen och huvudet känns lättare. Nu känns det lite tyngre, efter mat och paj...Det är ju alltid det översta på pajen som är godast!

Jag sitter här och dricker min cola light, som är ett måste för att leva om man heter Elin, det har tyvärr blivit ett beroende nästan. Man blir lixom hel när man har druckit det. Annars då? Jo men vi fick 250kr på h&m nyss, vilket va bra. Med tanke på att mitt plastkort har dragits bra mycket den senaste tiden!


Ni får säga till om det är något som önskas här, för då ska VI nog fixa de.. Om vi kan! ;-)

Kommentarer
Postat av: Nicole Sanzetth

Jag kan inte heller leva utan cola light =P

2011-06-02 @ 19:57:22
URL: http://sanzetth.blogg.se/
Postat av: Hanna

Kan ni inte ta lite nya bilder på er två tillsammans?:-)

2011-06-02 @ 22:53:27
URL: http://www.hannaarehammar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0