plockade upp fotbollskarriären såhär på kvällen

Fick ett sånt sjukligt sug efter att lattja med en boll förut så det var jobbigt nästan. Så jag hittade en fotboll här inne och satte på mig några utslitna gympaskor, fotbollsskorna hade känns lite för seriöst. Jag stängde in mig i min lilla bubbla och trixade lite själv först, vilket jag är väldigt dålig på. Sedan kom pappa ut för att hålla mig sällskap. Helt plötsligt blev det väldigt seriöst för då skulle jag träna upp mitt skott på vänstern. För er som inte har spelat fotboll med mig kan jag berätta att jag är EXTREMT högerfotad, jag använder inte min vänsterfot när jag spelar inprincip. Det var alltså behövligt och det gick faktiskt helt okej mot slutet, men jag skulle antagligen behöva träna oftare så får göra det till en vana.
Det var väldigt kul att spela lite boll igen i alla fall :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0