say hello to the bed



jahapp, nu är det nog dags att sova om jag ska orka mig upp imorgon. Morgonpass väntar, som sagt. Sen väntar huden på att stekas resten av dagen, gissa om jag lääängtar. Det blir nog lite mer färg får jag hoppas på..

Imorgon väntar också en presentation. Våran bror ville följa med mig ut och springa, nu ska han få veta vad han ville. Han har nåt uppehåll i fotbollen som va i 3 veckor, då får han lägga benen på ryggen och följa med mig minsann! Det blir nog bra, så länge han inte säger; jag orkar inte...  Men orkar han inte det, så orkar han inte spela fotboll... Vi kör igång på fredag tillsammans, men han har ett pass innan det som ska presenteras imorgon. Nu kör vi! hehe

godnatt va det ja!


liten elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0