sleep well



Jag är egentligen här nu, för att skriva ett inlägg att det är dags för sängen.. Imorgon utlovas det sol här så jag hoppas att det blir så. Ska försöka mig på att bättra på brännan, vissa ställen tar längre tid. Magen är ju redan ganska brun och benen behöver jag bättra på!

Under veckan så blir det jobb och sen ska jag ringa och boka tid för att klippa och slinga håret. Blondie here I come! Vill faktikst gå mer åt det blonda hållet, man tröttnar efter ett tag på den bruna färgen. Fast det trodde man inte när man färgade brunt för ett par år sedan. Även fast mitt hår har blekts väldigt mycket...
Godnatt var det ja, jag skriver nog ett par väl valda ord imorgon också.

....  Bild från förra sommaren..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0