ten things

Day 1. Ten things you want to do before you die.

1. Hoppa bungyjump
- Jag vet själv att jag är livrädd för det men ändå är det något som jag gärna vill göra, fatta vilken kick!!
2. New York - Jag vill mer än gärna åka till NY och se den staden som är så omtalad. Tänk dig att bara få gå in på Forever21 och bara shoppa lossssss! Det kommer bli verklighet, det vet jag!
3. Leva livet - Det är något jag vill göra genom hela livet, att inte ångra något i onödan. Det finns bara ett liv så då kan man leva ut det till 100%
4. Träffa en person jag beundrar - Vill träffa en person som jag tycker mycket om för hans/hennes musik eller om den brinner för samma sak som jag.
5. Gå ur skolan nöjd - Jag har höga krav på mig själv och därför vill jag kunna klara skolan med bra betyg. Berättar inte om mina egna mål, men de är höga.
6. Göra något galet - Som att beställa en resa och man åker dagen efter, en sån sak skulle jag vilja göra
7. Gå på en konsert - Just nu är jag väldigt inne på att vilja få se på Beyoncé eller Rihanna (som kommer till Sverige men biljetterna är SLUT!!!!!!!!!!!!!!!!!)
8. Bli kär - Jag har varit det på riktigt en gång, det är något jag vill uppleva igen.
9. Vara inlåst - Tänk er big brother men inte i det forumet. Jag vill inte att hela Sverige ska kunna se det!
10. Känna frihet - Drömmer om att ta en ridtur en sommarkväll utan mygg och sånt över en äng med smörblommor och barbacka, bara ha det underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0