110313


Sådärdå, vaken och har tryckt i mig lite frukost som idag bestod utav, gröt och apelsin och ja iof, ½banan i gröten oxå!
hehe, nu ser jag på tv och har allmänt jävla tråkigt. Taggar för träning 13. 45 min spinning på schemat idag. Jaaa, vad ska jag mer säga? Att jag åt glass med chokladsås igår och att det va mums som fan, idag vet jag inte vad jag ska krydda livet med för nåt gott?! Blev sugen på paj igår med vaniljsås. Det är mums det, plus att man har ju oftast någon frukt eller bär i så lite nyttigt är det ju faktikst ;-)

Hur det går med beach11 formen? jotack, haha...  Nej men helt serriii, så är jag ju i bättre form detta året än förra året och allt handlar väl om att vara nöjd med sig själv och se frisk ut, eller?!


man kan se sund ut fast att man äter sånt här, faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0