110317


sedärja, då har man klarat av ännu en dag i skolan och har en ännu jobbigare dag kvar imorn. jag hatar att ha språk i typ 1½ timme, det är som att ta självmord typ.
Jaaa, nu har jag ialafall gjort klart historian och svenskan. Det innebär inget mer plugg vid tillfället. Men nästa vecka är det samhällsprov, mums!
Sen har jag väl inte gjort så mycket mer idag, förutom tränat då. Det är väl typ det man gör, är i skolan, pluggar och tränar, hinner väl en sväng till stallet ibland också!

Jag blev sjukt trött just denna sekunden, och eftersom vi har stallet på morgonen denna helgen båda dagarna så är det kankse dags att sova snart?.


17 mars!!!! Förstår ni att det är april om 2 veckor?!?!?!??!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0