110327


Sådärja, man börjar dagen med datorn i sängen och avsutar den på samma sätt... Jag har egentligen inte så mycket att säga förutom att under som 3 senaste dagarna så har jag hunnit med; den värsta tågresan i mitt liv, den bästa frukosten på länge, den största frukosten på länge och känt att borta är jävligt bra, men hemma är bäst...
Hotellsängarna är ju jävligt nice, men man sover ju aldrig lika bra som hemma!

Det va ialafall en bra dag i sthlm, soft hotell som hade allt man kunde önska sig. Lätt att jag kommer tillbaka dit igen vill jag lova! Men nu ska jag sova och ladda upp för en jobbig vecka som består av stallet 3 vardagar+ en morgon på helgen, historiaprov och träning utöver det...
Är ni med? Snart är det sommar, vi kör på stenhårt här. Man kan ju inte vila innan sommaren, det blir inge bra då.. Allt skiter sig helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0