110330


jaaaaaaa meeen heeeeeeeejj!!! Jag borde, som vanligt inte sitta här... Eller jag borde ju sitta här, men datorn kan man ju skippa om man säger så! Historiaboken är min dejt för kvällen, men jag har lämnat den lite. Man kan ju inte plugga föööör mycket lixom, det funkar ju bara inte.
Något annat som inte funkar är att jag inte har varit ute och sprungit sen i lördags, imorgon smäller det ju. Men jag står i valet och kvalet (eller vad det nu heter?!) om det bli intervallträning i backe eller en runda på 7km?! Svårt val faktiskt, i-landsproblem kallas det också!

Nu ska jag fortsätta min mysiga lill-lördag med ja att sitta här och läsa ett par rader i historiaboken och sluta snacka så mycket skit


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0