BFF!



sådär hemma och allt det där efter en sjukt tråkig dag. Den har sugit hela dagen, efter skolan. Fy fan, men imorn är det tyvärr nya tag, det känns tungt men det är väl också nödvändigt!

Idag blev det ingen träning p.ga, att bokningssystemet är damp med stora bokstäver. Jag hittade ingen motivation till att srpinga idag, så det får bli imorgon istället. Tyvärr kommer jag hem sent, typ runt 6 eller så...  Men, det är väl bara att springa och se hur långt man kommer helt enkelt.
Nu hade jag tänkt att ta tag i samhällsboken, som numera är min bff!


tänkte bara säga, en god frukost är gröt med hallon i!  Jag kör på havregrynsgröt med hallon och lite mjölk! Sen ibland blir det ett bröd till också! Frukost är viktigt, och varför lär alla redan veta?!?! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0