desperat


Nu ska ni få höra, jag skulle ju ha bakat bullar idag. Allt hade vi hemma, det såg jag igår. Idag så förberedde jag allt och så sen så skulle jag hämta jästen, tror ni inte då att någon hade slängt bort den?! Då va det bara att tänka i nya banor, eftersom jag nyss hade börjat smälta smöret.
Ingen kakao, jäst eller sylt. Jag tittade igenom boken lite desperat och fann sockerkaka och fan så underskattat det är! Den blev sådär perfekt, ni vet när den är lite typ frasig på utsidan och mjuk och det går inte att beskriva..

Det va det roligaste som hände idag, efter det så har jag bara ätit, ätit & ätit men vi får inte glömma att jag tog en prommis när jag vaknade. hähä.. 
Snart ska jag säga tack och adjö till denna dagen för imorgon är en ny dag!


alltid lika spännande att se hur man såg ut för ungefär ett år sen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0