det blir inte alltid som man tänkt sig

Jag ska snart stoppa i mig en liten bit mat och sedan är det raka vägen till duschen, då är jag klar lagom till Storebror. Färjestad tog sig till final, visst det är bra men det betyder ingen match på tisdag. Jag hittar på annat att göra. Nu lyssnar jag på Rihanna och är bara lite trött på allt, nej jag har inte gått och blivit emo utan mer tänkt över vissa saker. Tråkigt men sant och enkelt.
Nej ny vecka känns för en gångs skull BRA, sista veckan med spanska steg 3. Det kan inte bli bättre än så kan jag säga er, spanska är det ämnet i skolan som jag verkligen inte tycker om men jag klarar mig.

frågan är ju vad fan det är som händer på bilden här under..

har även en undran,  vem är den hemliga Hanna som kommenterade inlägget under?


Kommentarer
Postat av: Hanna

Den hemlige Hanna:

Jag heter Hanna Arehammar, har en bror som heter Torbjörn Daun som du vet vem det är. Jag är in love with Andreas Wijk^^

2011-03-27 @ 20:22:12
URL: http://www.hannaarehammar.blogspot.com
Postat av: Hanna

Den hemlige Hanna:

Jag heter Hanna Arehammar, har en bror som heter Torbjörn Daun som du vet vem det är. Jag är in love with Andreas Wijk^^

2011-03-27 @ 20:24:19
URL: http://www.hannaarehammar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0