dröm

Hade en underbar dröm inatt, jag fick nämnligen perfekt hår. Långt, tjockt och bara jävligt fint hår. Tråkigt dock när jag vaknade och insåg att så var inte fallet utan att jag hade somnat med en knut och håret har slitits lite extra. Dagen har inte fortsatt så bra heller. Det kommer bli en dålig söndag det känner jag på mig. Vissa saker behövs tänkas igenom. Hur är det egentligen, vad vill jag, hur ska jag ha det och hur ska alla andra ha det? Men detta löser sig som med allt annat.
Jag har en förhoppning om att färjestad vinner matchen idag och att Roza åker ur Big brother. heheh


Kommentarer
Postat av: Hanna

Kände att jag bara behövde skriva en kommentar^^

Glöm inte att du är bäst<3

kram!

2011-03-27 @ 18:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0