mattesnille


Nu ska ni få höra vad jag har fått gjort idag; läst ut en bok, jobbat med matte som jag avslutade med att klara av en uppgift som va jobbig (för jag inte hade räknat en sån innan, men mattesnillet .not. klarade den) sen så har jag fixat lite med en svenskauppgift.
Utöver det så har jag druckit 3 koppar med choklad (som det står på kaffemaskinen) och ätit räksallad. Jo men det lönar sig att va med pappa på jobbet ibland. Jag fick ju gjort det jag skulle göra, och lite till. Vilket jag inte skulle ha klarat av om jag hade varit hemma!

När jag väl kom hem, så blev det en tur ute i det fula vädret. Intervallpass kära vänner, jag gav max i ca 25 min. Det låter lite, men fan så bra det är och hur underbart känns det inte efteråt?! Imorgon blir det att simma, sen så funderar jag på att hoppa iväg till badhuset efter skolan oxå.


jag vet att ni gillar, "behind the scenes" bilder.

denna bilden kom på köpet och nu har jag skrivit en hav bok. adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0