mer än 1000 ord



ojojoj, trött tjej sitter här nu vill jag lova! En soft dag, men har varit trött heeela dagen. Ni vet sådär när det syns att man är trött, men det blev ju en kaka på waynes sen en banan och ladda för spinning. Det va en upplevelse det med, för det va en ny instruktör idag, en som egentligen "bara" är PT. Men det va nice!

Imorgon börjar jag sseeeent, och slutar seeeent. Men jag ska göra lite historia på förmidagen och skriva svenska på kvällen. Så jag kommer ha att göra ändå. För att krydda dagen lite extra, så blir det nog en runda på 5km  imorn!
Annars så drar jag till Stockholm nästa fredag, det ska väl bli nice. För övrigt så stör jag mig på alla fula människor som tror så mycket och överdriver hela tiden, jag spyr typ

Men nu ska jag nog börja tänka sängen. Pusss och adios. Snart blir det kanske roligare att läsa, för just nu händer det inte så mycket !


fan vilka nice skor detta är. Såååå sköna att man DÖR!


tyckte denna bilden sa ganska mkt, fast ändå inte!
säger man; en bild säger mer än 1000 ord?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0