plus i kanten


ibland så klickar jag in på bloggen och kikar lite i arkivet, så man ser vad man höll på med förra året och lite så.. Ett tag funderade jag på helt att fimpa allt som hade med bloggen att göra, men sen insåg jag ju att fan det är ju rätt nice att bara sitta och skriva lite ibland... 
Sen har jag ju fått det bästa man kan få med denna bloggen (som stavas Sofia). Det är ju lixom ett plus i kanten, ett väldigt stort plus om jag får säga det själv...

Det va egentligen inget av detta jag skulle skriva, hade bara tänkt att bjuda på lite bilder eftersom jag har annat att göra-...













bilderna är ungefär i rätt tisdordning, från juni09-december09

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0