prestationsångest

Ett litet uppehåll från bloggen för min del, vet inte riktigt vad jag har gjort under tiden men något kul har det varit iaf! Jag har ju faktiskt spenderat en stor del av tiden i skolan med min finfina klass, puss på den. Ett antal nätter har även spenderats tillsammans med Hannah och Amanda. Trevliga små mongon det där kan ja säga er, 100% bäst är de oxå ♥
Vi kan snacka om rubriken, jag har aldrig fattat att någon av mina vänner läser våran blogg men jorå det är en liten skara som gör det visst. Mycket trevligt, även om inte jag tillför så jävla mycket. Får passa mig för särskrivning eftersom särskrivnings-polisen Amanda läser, och eftersom du läser detta Amanda passar jag på att lägga in våran favoritlåt! :)



Kommentarer
Postat av: Amanda

skippa prestationsångesten sötunge - det är okej med särskrivning (ibland) ;-) du är bäst - och låten också!!!!!!! PUSSSSSSS

2011-03-26 @ 13:31:03
URL: http://abcamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0