sooo last year


jahapp vad ska man säga? jag ligger i sängen och försöker att få ner pulsen lite. Men dock så har jag ont i nacken och det är inte så trevligt, är inne i en fas där jag inte kan somna och hur jag än ligger så är det obekvämt. Såååååå jävla störande, på ren svenska.

Annars då? jorå, har nåt i ögat som stör och lite sådär. Sen skulle jag vilja sova, men det kommer inte gååå. livet är helt enkelt lite jobbigt. Men det är ju en ny dag imorgon och tyvärr en dag närmare skolan och en dag närmare påsklov.
Imorgon skulle man kanske ta tag i livet och baka bullar? Plugga är såååå last year just nu. orkar helt enkelt inte, jag är lat.
Sen så har allt detta blivit en onödig text. Vi kan sammanfatta den lätt; jag har sjukt ont i nacken och det är jobbigt.
Vi kör på en massa bilder oxå, när vi ändå är igång menar jag.




en liten Elin, typ drygt 1½ år sen,


sommar, jatack


en anings brun iaf, lite är bättre än inget


här har ni mig, när jag trivs som bäst. PUSS på sommaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0