sunshine


looovley väder ute, jag sitter inne. Men snart bär det av till stallet så ut ska jag ju ialafall!

Nästa helg så drar jag till Stockholm, eller okej, fredag & lördag är jag där. Knappt ett dygn. Men jag kommer ju hinna käka hotellfrukost ialafall och testa hotellgym!
Jag borde även lägga in nån ny bild på mig på denna sidan, men det får bli ett senare projekt under dagen. Om det går lixom..

Men nu ska jag försöka få Hanna att slita sig från glee. Vi ska fånga D-vitamin nu!!!


seer ni håret? ljust och snyggt! Färg hade man oxå, även fast man nästan alltid ser ut som en albino i ansiktet på bild...  jag saknar sommaren, tänk 3 veckors jobb ute med förhoppningsvis fint väder..Sen drygt 1½ månad ledigt! Helt okej alltså, om ni frågar mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0