taggad



Man ska väl skriva en eller två rader här innan man slänger sig över spanska och samhällsböckerna! Jag har väl egentligen inget att säga, förutom att jag har tagit det ganska lugnt idag. Idrott blev den enda träningen idag, men det är ju alltid bra att röra lite på sig, även fast man vilar. Imorgon blir det 60 min intervall spinning! Gissa om jag är taggad!?

Annars så är det ju inget som händer. Jag måste nog ta mig själv och mitt fläsk och plugga lite. Sen under 2-3 veckor nu så kommer det nog bli hårdträning för min del. Kroppen måste bli lite chockad tror jag, nu ska vi försöka komma i så bra form som möjligt innan sommaren! Är ni på?


ful bild och allt sånt där. Men såååå underbar ändå! (ser tjock ut, för jag har väst under. om ni undrade alltsååå)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0