cha cha bloggen

Jag har varit hemma från skolan idag vilket inte riktigt var planerat direkt... Jag kunde inte somna igår för min puls går upp ibland när jag ska sova och så blev det igår så jag somnade nog runt 3 halv4. Så imorse vaknade jag inte precis och pappa väckte mig inte så jag vaknade klockan 9 och fick lite lätt panik för jag insåg att ingen var hemma och att nästa buss går vid halv12. Japp, bussarna går lika ofta som man fyller år typ. Sedan skulle jag ha behövt cykla till bussen som skulle vara i stan runt kvart i 12. Då hade jag hunnit med 1½ lektion och ingen lunch. Det känns lite ovärt så jag stannade hemma idag istället.

Ganska skönt att bara va, jag städade lite, var ute och sprang lite, var i stallet och lite sånt. trevligt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0