"din syster är träningsmarkoman va?"

Jo men den frågan fick jag idag i skolan, jag svarade ja. Fast ångrade mig, för narkoman var väl att ta i? Hon tycker väl att det är jävligt nice att träna tror jag vilket är bra. Hon kommer typ dö i bra form iaf det är ju bra. Kul att någon tycker det är kul att springa iaf, vad skulle annars Nike göra?

Efter skolan idag drog jag och Amanda en snabb sväng på stan, jag köpte ny mascara (igen!) för jag var inte speciellt nöjd med min förra, tråkigt. Men det fick bli en ny. Sedan gick vi och kollade efter Harry Potter böckerna i poket på engelska för det ska Amanda läsa. Sökandet gick sådär, vi hittade Patrik Sjöbergs bok. Den verkar bättre, det får nog bli nästa inköp. När det gäller böcker iaf!

Nu ska jag fira att alla nationella prov i engelska är klara med att se på Andra Avenyn, jo men visst jag har laddat ner hela första säsongen. NICE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0