frihet

Tog mig friheten att vara hemma idag som sagt. Termometern stog på 22 grader imorse när jag gick upp, i skuggan alltså. Nu ligger temperaturen på 25 grader, jag har försök sola lite. Det där med sola är inte min starka sida och det är antagligen för mitt pigment suger, det på riktigt finns knappt känns det som :(. Men jag kämpar vidare!
Lite senare idag ska jag iväg till stallet det är lite varmt för det nu. Såg nyss på vårat elevcentra som vi har (där alla våra resultat kommer in + skriftlig respons, asbra grej faktiskt!) att jag fick ett bra resultat på sista inlämningen i historia GÖTT! Nu väntar jag bara på slutuppgiften i kommunikation, hoppas på ett mvg där.

Nu ska jag nog gå ut en sväng till, får passa på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0