McFlurry



här va det meningen att man skulle skriva nåt kankse? hehe. Jag har inte orkat, och nu börjar dom fantastiska månaderna med gräspollen. Min bästa vän som aldrig sviker under sommaren.
Jag såg nåt idag som nästan fick mig att dö, för en liten stund ialafall, McFlurry ballerina kladdkaka. Måste ju testa den.
Något annat som är gott är jordgubbar, hehe.. 
Men iaf, dagen har varit fin. Den började med typ en stadsvandring, där man skulle svara på olika frågor. Vi hyrde oss en varsin cykel och cyklade runt stan... Kände mig som en turist.



Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh, kan inte ni göra en lista, snälla:)

2011-05-30 @ 20:26:01
URL: http://www.hannaarehammar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0