mitt fel

nu har jag verkligen ingenting att skylla på. Jag är antagligen den mest oaktiva bloggaren på hela blogg.se, utan att överdriva. Tänkte en tanke nyss att jag kanske skulle ändra på det, men tanken efter var "när ska du ha tid med det?". Jo men inte är det den här veckan iaf, tyvärr. Eller kanske ett inlägg på kvällen någon gång men inte aktivt, om nu någon mot förmodan fortfarande läser bloggen är det ju ett jävla under.

Men nu är det full rulle för både mig och Elin, vi fyller år imorgon så det var firande för mig hela helgen. På lördagen med mina fina vänner (+ några till) och våran bror var även med, trevligt. Igår var släkten här, de kommer inte imorgon för att vi har stallet då och det betyder inte mycket tid över. Att Elin har prov på onsdag gör inte det hela bättre!

Men nu ska jag väl lägga in någon gammal bild, om jag inte festar till det med att ta en nu kanske?


shit, vilken fest det blev med den här bilden!!

Kommentarer
Postat av: josefine thyberg

GRATTIS! :)

2011-05-10 @ 16:38:27
URL: http://josefinethyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0